Четвер, 05.16.2024, 3:35 PMВітаю Вас Гість | RSS
ЧЕРНЯТИНСЬКИЙ ЗЗСО

Головна | Біологія | Реєстрація | Вхід
» Меню сайту

» Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Схема аналізу уроку біології

 

Готовність вчителя й учнів до уроку:

наявність плану у року;

вибір типу, структури уроку;

підготовка натуральних біологічних об’єктів, біологічного обладнання;

знання змісту навчальної програми та інших інструктивно-методичних матеріалів з питань, викладання біології, їх творче використання вчителем;

підготовка дидактичного, роздаткового матеріалу, інших засобів навчання;

готовність учнів до уроку;

раціональність розподілу навчального часу.

Організація уроку:

чіткість поставленої мети, завдань уроку, їх доцільність;

логічна послідовність структурних елементів уроку.

Зміст уроку:

відповідність змісту матеріалу програмним вимогам;

компактність і системність матеріалу, що вивчається;

зв’язок з практикою, життєвим досвідом учнів;

відповідність змісту матеріалу віковим особливостям, навчальним можливостям учнів;

розвивальні особливості уроку;

виховне значення уроку;

вміння вчителя виділяти головне в навчальному матеріалі, не допускати перевантаження учнів.

Науково-теоретичний і методичний рівень викладання:

- доцільність обрання форм організації навчального процесу та оптимальність їх поєднання, формування прийомів навчальної праці;

використання вчителем основних дидактичних принципів навчання (науковість, доступність, системність і систематичність, міцність результатів навчання, формування навичок самоосвіти тощо);

використання раціональних методів і прийомів навчання, їх удоско­налення, впровадження інтерактивних методик;

здійснення міжпредметних, внутрішньопредметних зв'язків, практич­на спрямованість змісту навчання, зв'язок з життям;

формування екологічних знань та природоохоронних умінь учнів;

додержання вчителем вимог щодо виконання практичної частини програми: проведення дослідів, лабораторних робіт, практичних занять, екскурсій;

використання досягнень біологічної науки, передового педагогічного досвіду;

наочність, засоби навчання на уроці (таблиці, карти, гербарії, муляжі, вологі препарати, живі об'єкти, навчальні фільми тощо);

робота вчителя з формування сталого інтересу до вивчення предмета, особливості різноманітних пізнавальних завдань;

інтегративний підхід до вибору й реалізації освітніх технологій, методів, засобів і форм навчання;

Діяльність учнів на уроці:

різноманітність видів і характеру самостійної роботи;

активність на етапі актуалізації та застосування знань і вмінь;

дисципліна протягом уроку.

Діяльність учителя на уроці:

педагогічна техніка, мова вчителя;

педагогічний такт, прийоми співробітництва й співтворчості;

реалізація основних функцій вчителя.

Результати уроку:

обсяг, доцільність, диференціація домашніх завдань, їх відповідність нормативним вимогам;

рівень та якість засвоєння і розуміння учнями найістотніших поло­жень, понять і закономірностей;

уміння учнів використовувати здобуті знання для обґрунтування біологічних законів, понять, наукових фактів, явищ природи;

характеристика системи здобутих учнями біологічних знань, сформованість навчально-практичних умінь і навичок;

рівень гігієнічних знань, умінь і навичок;

розвивальне і виховне значення уроку;

виконання плану уроку;

реалізація мети уроку;

методика оцінки навчальних досягнень учнів, об'єктивність оцінювання, ведення тематичного обліку знань;

найбільш вдалі елементи уроку;

що на уроці не реалізовано і чому;

загальна оцінка уроку.

» Вхід на сайт

» Пошук

» Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

» Наше опитування
Успіхи в навчанні
Всього відповідей: 8

» Архів записів

» Друзі сайту


Copyright MyCorp © 2024
uCoz