Четвер, 05.16.2024, 12:40 PMВітаю Вас Гість | RSS
ЧЕРНЯТИНСЬКИЙ ЗЗСО

Головна | Іноземна мова | Реєстрація | Вхід
» Меню сайту

» Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Схема аналізу уроку іноземної мови

 

Підготовка вчителя до уроку:

знання і виконання вимог програм, інших нормативних документів та інструктивно-методичних матеріалів з питань викладання іноземної мови;

планування уроку, формулювання мети, вибір типу та структури уроку;

підготовка роздаткового, дидактичного матеріалу, підбір текстів і зав­дань творчого характеру, а також комунікативних завдань.

Реалізація дидактичних і методичних прийомів навчання іноземної мови:

оптимальний вибір організаційних форм, методів і прийомів навчан­ня, застосування активних та інтерактивних методів і прийомів на­вчання;

наявність парних і групових форм роботи на початковому і середньо­му етапах навчання, співвідношення часу говоріння вчителя й учнів;

комунікативна спрямованість уроку;

усна основа навчання, активна мовна діяльність учнів;

постановка правильної вимови, інтонації, здійснення усного випере­дження, використання екстралінгвістичних засобів навчання, умов­но-мовленнєвих ситуацій;

систематичний розвиток навичок засвоєння іноземної мови з використанням усної розповіді вчителя, технічних засобів навчання, комп'ютерної техніки;

реалізація принципів свідомості, активності, систематичності й до­ступності у навчанні;

функціонально-ситуативний підхід у навчанні;

генералізація змісту навчання;

розвиток діалогічного мовлення за допомогою вправ, що вимагають постановки запитань і підготовки відповідей, побудова діалогів із за­даної ситуації, використання сюжетів картин і динамічних ситуацій;

розвиток монологічного мовлення за допомогою спеціальних вправ;

комплексно-диференційоване засвоєння мовного матеріалу;

самостійна робота учнів на уроці.

Опрацювання нової лексики у типових вправах; комунікативна спрямованість вправ:

Практичне навчання граматики:

навчання граматики на основі структурних моделей мови;

головні напрями роботи вчителя з метою забезпечення свідомого во­лодіння учнями структурою побудови речень іноземною мовою.

Використання вчителем резервів, закладених в особистості учнів. Створення на уроці особливого мікроклімату. Володіння вчителем техно­логією педагогічного спілкування. Врахування вчителем досвіду та інтересу учнів, формування внутрішньої мотивації до навчання. Індиві­дуалізація та диференціація навчання. Педагогічний такт вчителя.

Навчання читання:

з розумінням основного змісту тексту;

з розумінням повного змісту тексту;

вибірковий переклад текстів і частковий їх аналіз, у тому числі, склад­них речень у старших класах.

Робота з незнайомими текстами (газетами, додатковою літерату­рою).

Навчання письма.

Застосування звуко-світлових технічних засобів, комп'ютерної техні­ки. Раціональне використання часу уроку.

Використання вчителем на уроці досягнень педагогічної науки, пере­дового педагогічного досвіду.

Фахова (лінгвістична і методична)підготовка вчителя.

Виховна робота в процесі навчання.

Здійснення контролю за рівнем навчальних досягнень учнів. Додер­жання вчителем програмних вимог оцінки знань, умінь та навичок уч­нів. Ведення тематичного обліку знань.

Сформованість умінь і навичок усного мовлення:

складання запитань і підготовка відповідей на поставлені запитання;

володіння діалогічним мовленням;

володіння монологічним мовленням;

уміння вести бесіду.

Наявність умінь і навичок аудіювання:

звернення з проханням до учнів, реагування учнів на них;

прослуховування коротких аудіотекстів, відповіді на запитання, викла­дення змісту прослуханого рідною мовою, складання плану прослуха­ного тексту (усно і письмово).

Наявність умінь і навичок читання:

розуміння прочитаного;

виклад змісту прочитаного рідною мовою (письмово);

виклад змісту прочитаного іноземною мовою (усно);

складання діалогів на матеріалі прочитаного тексту;

коментоване читання;

5—8 класи: читання текстів, побудова запитань та відповідей, читання і переклад текстів, виразне читання;

9-12 класи: читання тексту про себе, побудова усних відповідей на поставлені вчителем запитання при вибірковій перевірці знань учнів; читання вголос окремих фраз або абзаців у відповідь на поставлене вчи­телем запитання; складання плану або запитань до тексту, читання за допомогою словника уривків тексту за завданням учителя.

Сформованість лексичних навичок:

рецептивне володіння лексикою; робота з індивідуальними картками (письмово, переклад з іноземної мови на рідну);

репродуктивне володіння лексикою, робота з індивідуальними карт­ками (усно, переклад з рідної мови на іноземну).

Виконання на уроці санітарно-гігієнічних вимог.

Методичне оцінювання навчальних досягнень учнів.

Основні позитивні моменти, та недоліки уроку.

Загальна оцінка уроку.

» Вхід на сайт

» Пошук

» Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

» Наше опитування
Успіхи в навчанні
Всього відповідей: 8

» Архів записів

» Друзі сайту


Copyright MyCorp © 2024
uCoz