Четвер, 05.16.2024, 2:42 PM | Вітаю Вас Гість | RSS |
ЧЕРНЯТИНСЬКИЙ ЗЗСО | |
Головна | Інформатика | Реєстрація | Вхід |
|
Схема аналізу уроку інформатики
навчально-методичне і технічне забезпечення уроку: знання вчителем вимог навчальних програм, нормативних документів, інструктивно-методичного забезпечення викладання інформатики; вибір типу, структури уроку, відповідність змісту уроку навчальним програм; доцільність формування мети уроку, її відповідність нормативним вимогам; підготовленість до уроку: чистота, освітленість приміщення нормативним вимогам; підготовленість учнів до уроку (наявність на столах зошитів, підручників, ручок та інших необхідних приналежностей), підготовка комп’ютерів (наявність необхідної кількості комп’ютерів, чи розіслано програмне забезпечення); як учитель організував клас на роботу на початку уроку (чи потрібен час на встановлення порядку і дисципліни, на перевірку відсутніх, чи була поставлена перед учнями мета уроку тощо). Оцінка основних особистісних якостей учителя на уроці: знання предмета й загальна ерудиція вчителя; рівень педагогічної та методичної майстерності; культура мови, темп, дикція, інтенсивність, образність, загальна та спеціальна педагогічна техніка; ступінь тактовності й демократичності; загальний вигляд вчителя, міміка, жести, культура поведінки. Оцінка основних характеристик учнів: ступінь пізнавальної активності, творчості й самостійності; рівень загальнонавчальних та спеціальних умінь і навичок; наявність і ефективність колективних та групових форм роботи; ступінь дисциплінованості, організованості, зацікавленості. Оцінка змісту діяльності вчителя та учнів: науковість, доступність і посильність матеріалу, що вивчається (вмінь та навичок, які формуються); актуальність і зв’язок з життям, теорії з практикою; ступінь новизни, проблемності, зацікавленості навчального матеріалу (отримуваної учнями інформації); оптимальність об’єму запропонованого для засвоєння матеріалу. Оцінка ефективності способів діяльності вчителя й учнів у ході уроку: яке обладнання використовувалося вчителем на уроці( наочні посібники, навчальні й методичні посібники, комп’ютерні програми). Наскільки вони необхідні й доцільні на даному уроці; яка загальна структура уроку, методи навчання; раціональність та ефективність використання часу уроку, оптимальність його темпу; ступінь раціональності й ефективності використовуваних організаційних форм, методів і прийомів навчання; рівень зворотного зв’язку з усіма учнями в ході уроку; ефективність контролю за роботою учнів та рівень вимог, на яких проводилася оцінка знань, умінь та навичок учнів; ступінь дотримання правил охорони праці та техніки безпеки учителем та учнями. Оцінка мети і результатів проведеного уроку: ступінь конкретності, чіткості й лаконічності формулювання мети уроку; реальність, доцільність, складність і доступність мети; ступінь навчального впливу уроку на учнів (які навчальні знання, вміння й навички сформовані); ступінь виховного впливу уроку на учнів (що сприяло їх формуванню і в якій мірі); ступінь впливу уроку на розвиток учнів (що саме сприяло їх розвитку); обсяг домашнього завдання, його доцільність, диференціація, відповідність нормативним вимогам; доцільність застосованих на уроці методів та прийомів оцінки навчальних досягнень учнів; застосування вчителем активних, інтерактивних методик, інноваційних технологій навчання; найбільш позитивні ас пекти уроку; найбільш характерні недоліки уроку, шляхи його вдосконалення. |
|
Copyright MyCorp © 2024 |
uCoz |