Четвер, 05.16.2024, 2:42 PMВітаю Вас Гість | RSS
ЧЕРНЯТИНСЬКИЙ ЗЗСО

Головна | Інформатика | Реєстрація | Вхід
» Меню сайту

» Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Схема аналізу уроку інформатики

 

навчально-методичне і технічне забезпечення уроку:

знання вчителем вимог навчальних програм, нормативних документів, інструктивно-методичного забезпечення викладання інформатики;

вибір типу, структури уроку, відповідність змісту уроку навчальним програм;

доцільність формування мети уроку, її відповідність нормативним вимогам;

підготовленість до уроку: чистота, освітленість приміщення нормативним вимогам;

підготовленість учнів до уроку (наявність на столах зошитів, підручників, ручок та інших необхідних приналежностей), підготовка комп’ютерів (наявність необхідної кількості комп’ютерів, чи розіслано програмне забезпечення);

як учитель організував клас на роботу на початку уроку (чи потрібен час на встановлення порядку і дисципліни, на перевірку відсутніх, чи була поставлена перед учнями мета уроку тощо).

Оцінка основних особистісних якостей учителя на уроці:

знання предмета й загальна ерудиція вчителя;

рівень педагогічної та методичної майстерності;

культура мови, темп, дикція, інтенсивність, образність, загальна та спеціальна педагогічна техніка;

ступінь тактовності й демократичності;

загальний вигляд вчителя, міміка, жести, культура поведінки.

Оцінка основних характеристик учнів:

ступінь пізнавальної активності, творчості й самостійності;

рівень загальнонавчальних та спеціальних умінь і навичок;

наявність і ефективність колективних та групових форм роботи;

ступінь дисциплінованості, організованості, зацікавленості.

Оцінка змісту діяльності вчителя та учнів:

науковість, доступність і посильність матеріалу, що вивчається (вмінь та навичок, які формуються);

актуальність і зв’язок з життям, теорії з практикою;

ступінь новизни, проблемності, зацікавленості навчального матеріалу (отримуваної учнями інформації);

оптимальність об’єму запропонованого для засвоєння матеріалу.

Оцінка ефективності способів діяльності вчителя й учнів у ході уроку:

яке обладнання використовувалося вчителем на уроці( наочні посібники, навчальні й методичні посібники, комп’ютерні програми). Наскільки вони необхідні й доцільні на даному уроці;

яка загальна структура уроку, методи навчання;

раціональність та ефективність використання часу уроку, оптимальність його темпу;

ступінь раціональності й ефективності використовуваних організаційних форм, методів і прийомів навчання;

рівень зворотного зв’язку з усіма учнями в ході уроку;

ефективність контролю за роботою учнів та рівень вимог, на яких проводилася оцінка знань, умінь та навичок учнів;

ступінь дотримання правил охорони праці та техніки безпеки учителем та учнями.

Оцінка мети і результатів проведеного уроку:

ступінь конкретності, чіткості й лаконічності формулювання мети уроку;

реальність, доцільність, складність і доступність мети;

ступінь навчального впливу уроку на учнів (які навчальні знання, вміння й навички сформовані);

ступінь виховного впливу уроку на учнів (що сприяло їх формуванню і в якій мірі);

ступінь впливу уроку на розвиток учнів (що саме сприяло їх розвитку);

обсяг домашнього завдання, його доцільність, диференціація, відповідність нормативним вимогам;

доцільність застосованих на уроці методів та прийомів оцінки навчальних досягнень учнів;

застосування вчителем активних, інтерактивних методик, інноваційних технологій навчання;

найбільш позитивні ас пекти уроку;

найбільш характерні недоліки уроку, шляхи його вдосконалення.

» Вхід на сайт

» Пошук

» Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

» Наше опитування
Успіхи в навчанні
Всього відповідей: 8

» Архів записів

» Друзі сайту


Copyright MyCorp © 2024
uCoz