Четвер, 05.16.2024, 5:44 PM | Вітаю Вас Гість | RSS |
ЧЕРНЯТИНСЬКИЙ ЗЗСО | |
Головна | Музика | Реєстрація | Вхід |
|
Схема аналізу уроку музики
Готовність учителя та учнів до уроку: знання й творча реалізація вчителем програми та інших нормативних та інструктивно-методичних матеріалів з питань викладання музики; підготовка дидактичних матеріалів та інших засобів навчання; визначення теми й мети уроку; регламентація часу на уроці; визначення обсягу матеріалу, логічна чіткість побудови уроку; емоційно-естетичний настрій уроку; поєднання форм колективної та індивідуальної роботи з учнями; доцільність вирішуваних на уроці завдань; відповідність матеріалу уроку віковим особливостям учнів, їх навчальним можливостям; робота з учнями, які не мають розвиненого музичного слуху; •. розвивальні можливості уроку, виховне значення уроку. 2. Технологія викладання й учіння: оптимальний вибір організаційних форм, методів і прийомів навчання, вокально-хорова культура: а) додержання вимог щодо правильного розвитку співацького голосу; вокальні вправи на початку уроку; робота вчителя над розвитком вокально-хорових навичок (звукоутворення, дикція, дихання, ансамбль); б) відповідність пісенного матеріалу вокально-технічним можливостям учнів; естетична цінність пісенного матеріалу; в) зв'язок вокальних вправ з конкретним пісенним матеріалом і музична грамота; музична грамота: а) робота вчителя над інтонацією та виразністю виконання пісенних вправ, взаємозв'язок між розучуванням пісні й музичною культурою; б) навчання музичної грамоти; уміння учнів співати по нотах; в) вивчення музичної грамоти у взаємозв'язку зі співом і грою на музичних інструментах; інтонаційно-ритмічні вправи на сольфеджіо; слухання музики: а) система слухання музики (за програмою); робота вчителя над розвитком навичок сприймання музичних творів у процесі слухання їх; б) виховання стійкого інтересу до кращих зразків національного та світового музичного мистецтва; використання наочності на уроці; прийоми встановлення зворотного зв'язку закріплення знань та умінь; методичні прийоми, використовувані з метою реалізації основних дидактичних принципів навчання; ефективність контролю за роботою учнів і рівень вимог, на якому було оцінено їхні навчальні досягнення; інтегративний підхід до вибору й реалізації освітніх технологій, методів і прийомів навчання; дисципліна учнів протягом уроку. 3. Діяльність учителя на уроці: мова вчителя, використання педагогічної техніки; реалізація основних функцій вчителя; керівна роль вчителя (вміння керувати класом); педагогічний такт учителя, прийоми співдружності й співтворчості. 4. Результати уроку: виконання плану уроку; досягнення мети уроку; загальна характеристика співу учнів (виразний, плавний, чистий, крикливий, фальшивий); наявність в учнів навичок співати по нотах нескладні мелодичні уривки згідно з вимогами програми; наявність в учнів умінь аналізувати й оцінювати музичні твори; реальність, доцільність, складність і досягнення мети одночасно; ступінь навчального впливу проведеного уроку на учнів; ступінь виховного впливу (що і якою мірою сприяє вихованню учнів у ході уроку); ступінь впливу уроку на розвиток учнів (що і якою мірою сприяє їхньому розвитку); методика оцінювання навчальних досягнень учнів, ведення тематичного обліку знань; найбільш вдалі елементи уроку; що на уроці не виконано, реалізовано лише частково, причини невиконання окремих елементів плану уроку; загальна оцінка уроку. |
|
Copyright MyCorp © 2024 |
uCoz |