Четвер, 05.16.2024, 5:44 PMВітаю Вас Гість | RSS
ЧЕРНЯТИНСЬКИЙ ЗЗСО

Головна | Музика | Реєстрація | Вхід
» Меню сайту

» Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Схема аналізу уроку музики

 

Готовність учителя та учнів до уроку:

знання й творча реалізація вчителем програми та інших нормативних та інструктивно-методичних матеріалів з питань викладання музики;

підготовка дидактичних матеріалів та інших засобів навчання;

визначення теми й мети уроку;

регламентація часу на уроці;

визначення обсягу матеріалу, логічна чіткість побудови уроку;

емоційно-естетичний настрій уроку;

поєднання форм колективної та індивідуальної роботи з учнями;

доцільність вирішуваних на уроці завдань;

відповідність матеріалу уроку віковим особливостям учнів, їх навчаль­ним можливостям; робота з учнями, які не мають розвиненого музич­ного слуху;

•. розвивальні можливості уроку, виховне значення уроку.

2. Технологія викладання й учіння:

оптимальний вибір організаційних форм, методів і прийомів навчан­ня, вокально-хорова культура:

а) додержання вимог щодо правильного розвитку співацького голо­су; вокальні вправи на початку уроку; робота вчителя над розвитком вокально-хорових навичок (звукоутворення, дикція, дихання, ан­самбль);

б) відповідність пісенного матеріалу вокально-технічним можливостям учнів; естетична цінність пісенного матеріалу;

в) зв'язок вокальних вправ з конкретним пісенним матеріалом і музич­на грамота;

музична грамота:

а) робота вчителя над інтонацією та виразністю виконання пісенних вправ, взаємозв'язок між розучуванням пісні й музичною культурою;

б) навчання музичної грамоти; уміння учнів співати по нотах;

в) вивчення музичної грамоти у взаємозв'язку зі співом і грою на музич­них інструментах; інтонаційно-ритмічні вправи на сольфеджіо;

слухання музики:

а) система слухання музики (за програмою); робота вчителя над розвит­ком навичок сприймання музичних творів у процесі слухання їх;

б) виховання стійкого інтересу до кращих зразків національного та сві­тового музичного мистецтва;

використання наочності на уроці;

прийоми встановлення зворотного зв'язку закріплення знань та умінь;

методичні прийоми, використовувані з метою реалізації основних ди­дактичних принципів навчання;

ефективність контролю за роботою учнів і рівень вимог, на якому було оцінено їхні навчальні досягнення;

інтегративний підхід до вибору й реалізації освітніх технологій, ме­тодів і прийомів навчання;

дисципліна учнів протягом уроку.

3. Діяльність учителя на уроці:

мова вчителя, використання педагогічної техніки; реалізація основних функцій вчителя;

керівна роль вчителя (вміння керувати класом);

педагогічний такт учителя, прийоми співдружності й співтворчості.

4. Результати уроку:

виконання плану уроку;

досягнення мети уроку;

загальна характеристика співу учнів (виразний, плавний, чистий, крикливий, фальшивий);

наявність в учнів навичок співати по нотах нескладні мелодичні урив­ки згідно з вимогами програми;

наявність в учнів умінь аналізувати й оцінювати музичні твори;

реальність, доцільність, складність і досягнення мети одночасно;

ступінь навчального впливу проведеного уроку на учнів;

ступінь виховного впливу (що і якою мірою сприяє вихованню учнів у ході уроку);

ступінь впливу уроку на розвиток учнів (що і якою мірою сприяє їх­ньому розвитку);

методика оцінювання навчальних досягнень учнів, ведення тематич­ного обліку знань;

найбільш вдалі елементи уроку;

що на уроці не виконано, реалізовано лише частково, причини неви­конання окремих елементів плану уроку;

загальна оцінка уроку.

» Вхід на сайт

» Пошук

» Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

» Наше опитування
Успіхи в навчанні
Всього відповідей: 8

» Архів записів

» Друзі сайту


Copyright MyCorp © 2024
uCoz