Четвер, 05.16.2024, 7:47 AMВітаю Вас Гість | RSS
ЧЕРНЯТИНСЬКИЙ ЗЗСО

Головна | Фізика | Реєстрація | Вхід
» Меню сайту

» Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Схема аналізу уроку фізики

 

Підготовка вчителя до уроку:

знання і реалізація вимог навчальної програми, інших нормативних документів, інструктивно-методичні матеріали з питань викладання фізики;

підготовка завдань для практичних занять, підготовка навчального обладнання, дидактичного, роздаткового матеріалу;

оптимальність вибору мети, завдань уроку, тип уроку;

відповідність змісту навчального матеріалу вимогам програми.

Науково-теоретичний та методичний рівень викладання:

формування природничо-наукової картини світу, матеріалістичного світогляду, формування навичок самостійного здобування знань;

формування і розвиток в учнів наукових знань та вмінь, необхідних для розуміння процесів і явищ, які відбуваються в природі, техніці, побуті; значення використання енергозберігаючих технологій; забезпечення доступності сприйняття школярами навчального матеріалу;

розвиток логічного мислення в учнів, використання в навчальному процесі задач-запитань та експериментальних задач;

роль і місце експерименту в процесі навчання, формування вміння користуватися вимірювальними приладами під час самостійного виконання дослідів, експерименту, практичних робіт;

використання технічних засобів навчання, комп’ютерної техніки, методика використання дидактичного, роздаткового матеріалу;

роль і місце самостійних робіт у процесі навчання, роль вчителя у попередженні та подоланні перевантажень учнів;

організація диференційованої роботи з різними за підготовкою категоріями учнів;

зв’язок викладання фізики з іншими навчальними предметами, політехнічна спрямованість викладання фізики, відображення сучасних досягнень фізики і техніки. Висвітлення ролі українських вчених у розвитку світової фізичної науки;

забезпечення єдності процесу навчання, виховання та розвиток пізнавальних можливостей учнів;

оптимальність вибору організаційних форм, методів та прийомів навчання;

раціональність використання навчального часу уроку;

використання інноваційних технологій навчання та виховання;

додержання правил техніки безпеки та санітарно0гігієнічного режиму на уроці;

Діяльність учнів на уроці:

чи вимагає вчитель від учнів при відповідях встановлення причинно-наслідкових зв’язків між різними явищами та фізичними величинами;

наскільки учні проявляють самостійність, чи вміють самостійно робити висновки та узагальнення;

чи вміють учні засвоювати знання, отримані при вивчення інших предметів чи інших розділів фізики, для здобуття нових знань, розв’язування задач та виконання експериментальних завдань;

наслідки навчальний матеріал засвоювався безпосередньо на уроці, інтерес та увага при вивчення нового матеріалу;

дисципліна протягом уроку.

Діяльність вчителя на уроці:

педагогічний такт, застосування прийомів співробітництва та співтворчості;

виконання вчителем основних дидактичних вимог;

реалізація основних функцій вчителя (вміння керувати класом);

володіння вчителем педагогічною технікою;

робота вчителя по підвищенню якості знань учнів.

Результати уроку:

ступінь засвоєння теоретичного матеріалу, якість навчальних досягнень учнів;

знання учнями основних фізичних теорій та вміння їх застосувати для пояснення матеріалу, що вивчається;

яка глибина та міцність знань учнів, наскільки учні привчені чітко та ясно висловлювати свої думки, правильно застосовувати фізичну термінологію;

обсяг домашніх завдань, їх відповідність вимогам програми, використання диференційованих домашніх завдань;

організація, систематичність, методи і форми перевірки знань учнів. Якість знань і виховне значення уроку;

виконання плану уроку; -- що на уроці не було досягнуто, чому;

реалізація мети уроку;

найбільш вдалі елементи уроку;

загальна оцінка уроку.

» Вхід на сайт

» Пошук

» Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

» Наше опитування
Успіхи в навчанні
Всього відповідей: 8

» Архів записів

» Друзі сайту


Copyright MyCorp © 2024
uCoz