Четвер, 05.16.2024, 7:47 AM | Вітаю Вас Гість | RSS |
ЧЕРНЯТИНСЬКИЙ ЗЗСО | |
Головна | Фізика | Реєстрація | Вхід |
|
Схема аналізу уроку фізики
Підготовка вчителя до уроку: знання і реалізація вимог навчальної програми, інших нормативних документів, інструктивно-методичні матеріали з питань викладання фізики; підготовка завдань для практичних занять, підготовка навчального обладнання, дидактичного, роздаткового матеріалу; оптимальність вибору мети, завдань уроку, тип уроку; відповідність змісту навчального матеріалу вимогам програми. Науково-теоретичний та методичний рівень викладання: формування природничо-наукової картини світу, матеріалістичного світогляду, формування навичок самостійного здобування знань; формування і розвиток в учнів наукових знань та вмінь, необхідних для розуміння процесів і явищ, які відбуваються в природі, техніці, побуті; значення використання енергозберігаючих технологій; забезпечення доступності сприйняття школярами навчального матеріалу; розвиток логічного мислення в учнів, використання в навчальному процесі задач-запитань та експериментальних задач; роль і місце експерименту в процесі навчання, формування вміння користуватися вимірювальними приладами під час самостійного виконання дослідів, експерименту, практичних робіт; використання технічних засобів навчання, комп’ютерної техніки, методика використання дидактичного, роздаткового матеріалу; роль і місце самостійних робіт у процесі навчання, роль вчителя у попередженні та подоланні перевантажень учнів; організація диференційованої роботи з різними за підготовкою категоріями учнів; зв’язок викладання фізики з іншими навчальними предметами, політехнічна спрямованість викладання фізики, відображення сучасних досягнень фізики і техніки. Висвітлення ролі українських вчених у розвитку світової фізичної науки; забезпечення єдності процесу навчання, виховання та розвиток пізнавальних можливостей учнів; оптимальність вибору організаційних форм, методів та прийомів навчання; раціональність використання навчального часу уроку; використання інноваційних технологій навчання та виховання; додержання правил техніки безпеки та санітарно0гігієнічного режиму на уроці; Діяльність учнів на уроці: чи вимагає вчитель від учнів при відповідях встановлення причинно-наслідкових зв’язків між різними явищами та фізичними величинами; наскільки учні проявляють самостійність, чи вміють самостійно робити висновки та узагальнення; чи вміють учні засвоювати знання, отримані при вивчення інших предметів чи інших розділів фізики, для здобуття нових знань, розв’язування задач та виконання експериментальних завдань; наслідки навчальний матеріал засвоювався безпосередньо на уроці, інтерес та увага при вивчення нового матеріалу; дисципліна протягом уроку. Діяльність вчителя на уроці: педагогічний такт, застосування прийомів співробітництва та співтворчості; виконання вчителем основних дидактичних вимог; реалізація основних функцій вчителя (вміння керувати класом); володіння вчителем педагогічною технікою; робота вчителя по підвищенню якості знань учнів. Результати уроку: ступінь засвоєння теоретичного матеріалу, якість навчальних досягнень учнів; знання учнями основних фізичних теорій та вміння їх застосувати для пояснення матеріалу, що вивчається; яка глибина та міцність знань учнів, наскільки учні привчені чітко та ясно висловлювати свої думки, правильно застосовувати фізичну термінологію; обсяг домашніх завдань, їх відповідність вимогам програми, використання диференційованих домашніх завдань; організація, систематичність, методи і форми перевірки знань учнів. Якість знань і виховне значення уроку; виконання плану уроку; -- що на уроці не було досягнуто, чому; реалізація мети уроку; найбільш вдалі елементи уроку; загальна оцінка уроку. |
|
Copyright MyCorp © 2024 |
uCoz |