Четвер, 11.21.2024, 5:10 PMВітаю Вас Гість | RSS
ЧЕРНЯТИНСЬКИЙ ЗЗСО

Головна | Образотворче мистецтво | Реєстрація | Вхід
» Меню сайту

» Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Схема аналізу уроку образотворчого мистецтва

 

Готовність учителя та учнів до уроку:

знання вчителем програми та інших нормативних та інструктивно-ме­тодичних матеріалів з питань викладання образотворчого мистецтва;

наявність плану уроку, його відповідність вимогам програми;

підготовка обладнання, засобів навчання, у тому числі ТЗН;

готовність учнів до уроку; наявність необхідних матеріалів, інстру­ментів;

розподіл часу уроку;

логічна послідовність окремих етапів уроку;

доцільність вирішуваних на уроці завдань.

Зміст уроку:

тема уроку та її місце в програмі;

відповідність змісту темі уроку, відповідність матеріалу віковим особ­ливостям, навчальним можливостям окремих учнів;

доцільність вибору мети уроку, відповідність типу уроку та виду уроку його меті;

розвивальні особливості уроку;

виховне значення уроку.

Науково-теоретичний і методичний рівень викладання:

науковість, послідовність, доступність для сприймання, відповідність вимогам навчальних програм;

оптимальний вибір організаційних форм, методів і прийомів навчан­ня, інтегративний підхід до вибору й реалізації навчальних техноло­гій, методів, засобів і форм навчання;

застосування активних та інтерактивних методів навчання, традицій­них та інноваційних технологій;

форми, методи і прийоми ознайомлення з основами образотворчої грамоти, техніки виконання, матеріалами та інструментами;

підбір і раціональне використання дидактичного матеріалу;

спрямованість навчання на отримання гарантованих результатів;

прийоми встановлення зворотного зв'язку у ході вивчення нового матеріалу;

застосування набутих знань під час вивчення нового матеріалу;

уміння вчителя висловлювати своє ставлення до естетичних явищ, ото­чуючої дійсності та творів мистецтва;

здійснення диференційованого підходу до учнів на уроці;

забезпечення естетичного, морального і трудового виховання учнів на уроці.

Діяльність учнів на уроці:

інтерес і увага учнів при вивченні нового матеріалу;

активність на етапі актуалізації та застосування знань та вмінь;

різноманітність і види характеру самостійної роботи;

дисципліна протягом усього уроку.

Діяльність вчителя на уроці:

мова вчителя, знання та реалізація основних вимог педагогічної тех­ніки;

керівна роль вчителя (вміння керувати учнівським колективом);

педагогічний такт вчителя, прийоми співробітництва й співтвор­чості.

Результати уроку;

сформованість в учнів навичок і вмінь відтворювати художні образи у різних видах образотворчої діяльності (живопис, графіка, скульпту­ра, декоративно-прикладне мистецтво);

вміння застосовувати набуті теоретичні знання на практиці;

вміння виконувати зображення на площині та в об'ємі різних пред­метів, передавати особливості будови окремих предметів, форми, про­порції, конструкції;

вміння передавати просторові явища на основі спостережувальної лінії і контрольної перспективи;

вміння передавати настрій і стан зображуваних людей, тварин, птахів;

вміння самостійно користуватися літературою з образотворчого ми­стецтва;

розвивальне і виховне значення уроку;

виконання плану, досягнення мети уроку;

якість знань, умінь і навичок учнів;

методика оцінювання навчальних досягнень учнів, об’єктивність оцінювання, ведення тематичного обліку знань;

найбільш вдачі елементи уроку;

що на уроці не реалізовано або реалізовано частково, причини недовиконання плану уроку;

загальна оцінка уроку.

» Вхід на сайт

» Пошук

» Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

» Наше опитування
Успіхи в навчанні
Всього відповідей: 8

» Архів записів

» Друзі сайту


Copyright MyCorp © 2024
uCoz