П`ятниця, 05.17.2024, 1:49 AM | Вітаю Вас Гість | RSS |
ЧЕРНЯТИНСЬКИЙ ЗЗСО | |
Головна | Образотворче мистецтво | Реєстрація | Вхід |
|
Схема аналізу уроку образотворчого мистецтва
Готовність учителя та учнів до уроку: знання вчителем програми та інших нормативних та інструктивно-методичних матеріалів з питань викладання образотворчого мистецтва; наявність плану уроку, його відповідність вимогам програми; підготовка обладнання, засобів навчання, у тому числі ТЗН; готовність учнів до уроку; наявність необхідних матеріалів, інструментів; розподіл часу уроку; логічна послідовність окремих етапів уроку; доцільність вирішуваних на уроці завдань. Зміст уроку: тема уроку та її місце в програмі; відповідність змісту темі уроку, відповідність матеріалу віковим особливостям, навчальним можливостям окремих учнів; доцільність вибору мети уроку, відповідність типу уроку та виду уроку його меті; розвивальні особливості уроку; виховне значення уроку. Науково-теоретичний і методичний рівень викладання: науковість, послідовність, доступність для сприймання, відповідність вимогам навчальних програм; оптимальний вибір організаційних форм, методів і прийомів навчання, інтегративний підхід до вибору й реалізації навчальних технологій, методів, засобів і форм навчання; застосування активних та інтерактивних методів навчання, традиційних та інноваційних технологій; форми, методи і прийоми ознайомлення з основами образотворчої грамоти, техніки виконання, матеріалами та інструментами; підбір і раціональне використання дидактичного матеріалу; спрямованість навчання на отримання гарантованих результатів; прийоми встановлення зворотного зв'язку у ході вивчення нового матеріалу; застосування набутих знань під час вивчення нового матеріалу; уміння вчителя висловлювати своє ставлення до естетичних явищ, оточуючої дійсності та творів мистецтва; здійснення диференційованого підходу до учнів на уроці; забезпечення естетичного, морального і трудового виховання учнів на уроці. Діяльність учнів на уроці: інтерес і увага учнів при вивченні нового матеріалу; активність на етапі актуалізації та застосування знань та вмінь; різноманітність і види характеру самостійної роботи; дисципліна протягом усього уроку. Діяльність вчителя на уроці: мова вчителя, знання та реалізація основних вимог педагогічної техніки; керівна роль вчителя (вміння керувати учнівським колективом); педагогічний такт вчителя, прийоми співробітництва й співтворчості. Результати уроку; сформованість в учнів навичок і вмінь відтворювати художні образи у різних видах образотворчої діяльності (живопис, графіка, скульптура, декоративно-прикладне мистецтво); вміння застосовувати набуті теоретичні знання на практиці; вміння виконувати зображення на площині та в об'ємі різних предметів, передавати особливості будови окремих предметів, форми, пропорції, конструкції; вміння передавати просторові явища на основі спостережувальної лінії і контрольної перспективи; вміння передавати настрій і стан зображуваних людей, тварин, птахів; вміння самостійно користуватися літературою з образотворчого мистецтва; розвивальне і виховне значення уроку; виконання плану, досягнення мети уроку; якість знань, умінь і навичок учнів; методика оцінювання навчальних досягнень учнів, об’єктивність оцінювання, ведення тематичного обліку знань; найбільш вдачі елементи уроку; що на уроці не реалізовано або реалізовано частково, причини недовиконання плану уроку; загальна оцінка уроку. |
|
Copyright MyCorp © 2024 |
uCoz |