Четвер, 05.16.2024, 8:23 PM | Вітаю Вас Гість | RSS |
ЧЕРНЯТИНСЬКИЙ ЗЗСО | |
Головна | Хімія | Реєстрація | Вхід |
|
Схема аналізу уроку хімії Навчально-матеріальна база: обладнання кабінету хімії, можливість забезпечення учнів під час практичних і лабораторних робіт необхідних робіт необхідними приладами, посудом, хімічними реактивами; додержання інструкцій по збереженню реактивів; систематизація обладнання, забезпечення кабінету наочними посібниками, роздатковим, дидактичним матеріалом; стан фактичного використання обладнання, приладів, наочних посібників, роздаткового, дидактичного матеріалу; додержання техніки безпеки, санітарно-гігієнічних вимог. Готовність учителя та учнів до уроку: знання і реалізація вчителем вимог програми, інших нормативних документів, інструктивно-методичних матеріалів з питань викладання хімії; підготовка натуральних хімічних об’єктів, хімічного обладнання, інших засобів навчання, у тому числі ТЗН, комп’ютерної техніки; готовність учнів до уроку; розподільне, раціональне використання часу уроку; Організація уроку: доцільність вирішення задач уроку; логічна послідовність структури уроку. Зміст уроку: доцільність формування мети, задач уроку; відповідність змісту меті уроку; зв’язок навчання з життям, політехнічна спрямованість навчання; відповідність змісту уроку віковим особливостям, можливостям учнів; виховні, розвивальні особливості уроку. Технологія викладання особливості уроку. викладання нового матеріалу в світлі провідних наукових теорій, формування діалектико-матеріалістичного світогляду; спрямованість на отримання гарантованих результатів; використання вчителем традиційних та інноваційних технологій; оптимальність вибору організаційних форм, методів і прийомів навчання; технологія вивчення нового матеріалу; наочність на уроці (предметна, зображувальна, символіко-графічна, статистична, динамічна); використання хімічного експерименту, вироблення практичних навичок учнів; прийоми встановлення зворотного зв’язку закріплення знань та вмінь; застосування підручника та різних видів самостійної роботи; індивідуалізація та диференціація навчання; застосування сучасних засобів навчання, особливості різноманітних пізнавальних завдань, як організаційно-управлінського засобу навчання хімії; методичні прийоми, які використовуються з метою реалізації принципу спрямованості навчання (культурологічної, морально-етичної, економічної, екологічної, естетичної, гуманістичної, валеологічної тощо); інтегративний підхід до вибору та реалізації освітніх технологій, методів, форм, засобів навчання. Діяльність учнів на уроці: інтерес та увага при вивченні нового матеріалу; активність учнів на етапі актуалізації та застосування знань та умінь; різноманітність видів і характеру самостійних робіт; участь у хімічному експерименті; дисципліна протягом уроку. Діяльність вчителя на уроці: мова вчителя; реалізація основних функцій вчителя; керівна роль вчителя (вміння керувати класом); педагогічний такт, прийоми співробітництва та співтворчості. Результати уроку: якість навчальних досягнень учнів, тематичний облік знань; виконання плану уроку; розвивальне і виховне значення уроку; реалізація мети уроку; найбільш відчутні досягнення на уроці;недоліки уроку; загальна оцінка уроку. |
|
Copyright MyCorp © 2024 |
uCoz |