Четвер, 05.16.2024, 8:23 PMВітаю Вас Гість | RSS
ЧЕРНЯТИНСЬКИЙ ЗЗСО

Головна | Хімія | Реєстрація | Вхід
» Меню сайту

» Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Схема аналізу уроку хімії
 

Навчально-матеріальна база:

обладнання кабінету хімії, можливість забезпечення учнів під час практичних і лабораторних робіт необхідних робіт необхідними приладами, посудом, хімічними реактивами;

додержання інструкцій по збереженню реактивів;

систематизація обладнання, забезпечення кабінету наочними посібниками, роздатковим, дидактичним матеріалом;

стан фактичного використання обладнання, приладів, наочних посібників, роздаткового, дидактичного матеріалу;

додержання техніки безпеки, санітарно-гігієнічних вимог.

Готовність учителя та учнів до уроку:

знання і реалізація вчителем вимог програми, інших нормативних документів, інструктивно-методичних матеріалів з питань викладання хімії;

підготовка натуральних хімічних об’єктів, хімічного обладнання, інших засобів навчання, у тому числі ТЗН, комп’ютерної техніки;

готовність учнів до уроку;

розподільне, раціональне використання часу уроку;

Організація уроку:

доцільність вирішення задач уроку;

логічна послідовність структури уроку.

Зміст уроку:

доцільність формування мети, задач уроку;

відповідність змісту меті уроку;

зв’язок навчання з життям, політехнічна спрямованість навчання;

відповідність змісту уроку віковим особливостям, можливостям учнів;

виховні, розвивальні особливості уроку.

Технологія викладання особливості уроку.

викладання нового матеріалу в світлі провідних наукових теорій, формування діалектико-матеріалістичного світогляду;

спрямованість на отримання гарантованих результатів;

використання вчителем традиційних та інноваційних технологій;

оптимальність вибору організаційних форм, методів і прийомів навчання;

технологія вивчення нового матеріалу;

наочність на уроці (предметна, зображувальна, символіко-графічна,

статистична, динамічна);

використання хімічного експерименту, вироблення практичних навичок учнів;

прийоми встановлення зворотного зв’язку закріплення знань та вмінь;

застосування підручника та різних видів самостійної роботи;

індивідуалізація та диференціація навчання;

застосування сучасних засобів навчання, особливості різноманітних пізнавальних завдань, як організаційно-управлінського засобу навчання хімії;

методичні прийоми, які використовуються з метою реалізації принципу спрямованості навчання (культурологічної, морально-етичної, економічної, екологічної, естетичної, гуманістичної, валеологічної тощо);

інтегративний підхід до вибору та реалізації освітніх технологій, методів, форм, засобів навчання.

Діяльність учнів на уроці:

інтерес та увага при вивченні нового матеріалу;

активність учнів на етапі актуалізації та застосування знань та умінь;

різноманітність видів і характеру самостійних робіт;

участь у хімічному експерименті;

дисципліна протягом уроку.

Діяльність вчителя на уроці:

мова вчителя;

реалізація основних функцій вчителя;

керівна роль вчителя (вміння керувати класом);

педагогічний такт, прийоми співробітництва та співтворчості.

Результати уроку: якість навчальних досягнень учнів, тематичний облік знань;

виконання плану уроку; розвивальне і виховне значення уроку;

реалізація мети уроку; найбільш відчутні досягнення на уроці;недоліки уроку; загальна оцінка уроку.

» Вхід на сайт

» Пошук

» Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

» Наше опитування
Успіхи в навчанні
Всього відповідей: 8

» Архів записів

» Друзі сайту


Copyright MyCorp © 2024
uCoz