Четвер, 05.16.2024, 4:58 PM | Вітаю Вас Гість | RSS |
ЧЕРНЯТИНСЬКИЙ ЗЗСО | |
Головна | Математика | Реєстрація | Вхід |
|
Схема аналізу уроку математики
Підготовка вчителя до уроку: знання та використання вчителем диференційованих програм, інструктивно-методичних матеріалів з питань викладання математики; визначення вчителем мети уроку, типу уроку, відбір форм і методів навчання відповідно до мети, підготовка дидактичного, роздаткового матеріалу, навчальних посібників, ТЗН, комп’ютерної техніки; відповідність змісту навчального матеріалу програмам, віковим особливостям, можливостям учнів. Науково-методичний рівень викладання: виконання вчителем основних дидактичних принципів навчання (науковість і доступність викладання, міцність результатів навчання, системність і систематичність навчання, формування навичок самоосвіти, формування сталого інтересу до вивчення предмету тощо); використання можливостей програмового матеріалу для формування наукового світогляду, логічного мислення, загальнолюдських моральних і духовних цінностей, поваги до національної культури і традицій; формування в учнів відповідальності за результати навчання в процесі розв’язування математичних задач; спрямування діяльності учнів на вироблення вміння застосовувати отримані знання для вирішення різноманітних практичних задач; ефективність здійснення учнями по елементного аналізу і встановлення відповідальності між математичним записом висновків і їх словесним формулюванням; оптимальний вибір організаційних форм, методів (зокрема, інноваційних) і прийомів викладання математики; здійснення індивідуального та диференційованого навчання; раціональне поєднання пояснювально-ілюстартивних методів з евристичного, частково-пошуковими, здійснення проблемно-пошукового навчання; робота вчителя з розвитку логічного мислення учнів: розв’язування задач з аналізом, спеціальний добір запитань, задач і вправ, виявлення раціональних шляхів розв’язування; розвиток активної пізнавальної діяльності учнів, формування операцій мислення, інтенсивність навчальної діяльності, щільність уроку; формування загально навчальних і спеціальних умінь та навичок учнів, формування опорних знань, міжпредметні зв’язки на уроці; система самостійних, практичних, контрольних робіт, їх періодичність, зміст, ступінь труднощів. Дотримання вимог до письмових робіт. Діяльність учнів на уроці: формування сталого інтересу до вивчення математики; активність учнів на етапі актуалізації та застосування знань та умінь; різноманітність видів та характеру самостійних робіт; математична культура школярів, уміння учнів застосовувати знання на практиці, працювати з додатковою літературою; ступінь розвитку математичного мовлення і мислення учнів; володіння теоретичним матеріалом, основними поняттями, теоремами, законами, формулами, алгоритмами; дисципліна протягом усього уроку. Діяльність учителя на уроці: педагогічний такт, прийоми співтворчості та співдружності; володіння педагогічною технікою, мова вчителя; керівна роль вчителя (вміння організувати роботу учнів на уроці); реалізація основних функцій учителя. Результативність навчально-виховного процесу: співвідношення за трудністю і обсягом домашніх і класичних робіт; якість знань, умінь, практичних навичок учнів; забезпечення базового рівня математичної освіти; об’єктивність оцінювання навчальних досягнень учнів, ведення тематичного обліку знань; сформованість в учнів навичок роботи з підручником, довідковою літературою, таблицями, мікрокалькулятором, комп’ютером тощо; наявність навичок усного рахунку, сформованість обчислювальних навичок; ступінь розвитку мислення учнів, умінь розв’язувати задачі, доводити теореми; розвивальне і виховне значення уроку; виконання плану уроку; реалізація мети уроку; найбільш вдалі елементи уроку; що на уроці не реалізовано, чому; загальна оцінка уроку. |
|
Copyright MyCorp © 2024 |
uCoz |