Четвер, 05.16.2024, 3:58 PM | Вітаю Вас Гість | RSS |
ЧЕРНЯТИНСЬКИЙ ЗЗСО | |
Головна | Схема самоаналізу | Реєстрація | Вхід |
|
Схема аналізу і самоаналізу уроку
Особисті якості вчителя: знання предмета і загальна ерудиція; рівень педагогічної і методичної майстерності; культура мови, її образність, емоційністьпочуття такту і демократичність у взаємовідносинах з учнями; зовнішній вигляд, міміка, жести. Особливості навчальної діяльності учнів: пізнавальна активність, творчість, самостійність; рівень розвитку загально навчальних і спеціальних умінь і навичок; наявність і ефективність колективних (групових і парних) форм роботи ході в уроку; вияв дисциплінованості, організованості і зацікавленості в даному навчальному предметі у ході уроку. Зміст матеріалу, що вивчається: науковість, посильність, доступність матеріалу, що вивчається; актуальність і зв’язок з життям (теорії з практикою); новизна, проблемність і привабливість наукової інформації; оптимальність об’єму матеріалу, запропонованого для засвоєння. Ефективність викладання: раціональність використання часу, оптимальність темпу; чергування і різні види діяльності на уроці; доцільність використання засобів навчання, зокрема ТЗН, комп’ютерної техніки; раціональність і ефективність методів і організаційних форм роботи; характер зворотного зв’язку з учнями; контроль за роботою учнів і зміст вимог до оцінки їх знань, умінь і навичок; рівень естетичного впливу уроку на учнів; дотримання правил охорони праці і техніки безпеки в ході уроку. Мета і результати проведеного уроку: конкретність і лаконічність формування мети уроку; реальність, доцільність, складність і можливість досягнення мети; навчальний ефект проведення заняття (чому і в якій мірі навчилися школярі); виховний ефект; вплив уроку на розвиток учнів. |
|
Copyright MyCorp © 2024 |
uCoz |