Четвер, 11.21.2024, 5:13 PMВітаю Вас Гість | RSS
ЧЕРНЯТИНСЬКИЙ ЗЗСО

Головна | Географія | Реєстрація | Вхід
» Меню сайту

» Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Схема аналізу уроку географії

 

Готовність учителя й учнів до уроку:

знання вчителем вимог навчальних програм, нормативних докумен­тів,

інструктивно-методичних матеріалів стосовно викладання курсу географії;

наявність плану уроку;

підготовка натуральних географічних об'єктів, географічного облад­нання, дидактичного матеріалу та інших засобів навчання;

• готовність учнів до уроку;

• розподіл навчального часу на окремі етапи уроку.

Організація уроку:

чіткість формулювання мети уроку;

доцільність поставлених на уроці задач, ефективність шляхів їх вирі­шення;

логічна послідовність окремих етапів уроку;

відхилення від плану уроку, причини, які викликали ці відхилення.

Зміст уроку:

• тема уроку та її місце у програмі;

• відповідність змісту темі уроку;

компактність і системність матеріалу, який вивчається;

зв'язок з практикою, життєвим досвідом учнів;

відповідність матеріалу віковим особливостям, навчальним можли­востям окремих учнів;

• розвивальні особливості уроку;

• виховне значення уроку.

Технологія викладання та учіння:

спрямованість на отримання гарантованих результатів;

використання активних та інтерактивних методів, традиційних та інноваційних технологій навчального матеріалу;

оптимальний вибір організаційних форм, методів і прийомів навчан­ня, врахування навчально-матеріальної бази школи;

організація самостійної пізнавальної діяльності учнів, співвідношен­ня вчителя й учнів на уроці. Групова та індивідуальна діяльність учнів у процесі занять. Робота учнів з підручниками, картами та іншими на­вчальними посібниками;

додержання вимог чіткості, доступності, науковості, ідейності й об­разності пояснення нового матеріалу;

наочність на уроці (предметна, зображувальна, символіко-графічна, статична та динамічна);

поєднання викладання з профорієнтаційною роботою;

застосування сучасних засобів навчання, особливості різноманітних пізнавальних задач, які організаційно-управлінські засоби навчання географії;

прийоми встановлення зворотного зв'язку закріплення знань та умінь;

методичні прийоми, використовувані з метою реалізації принципу спрямованості навчання (культурологічної, гуманістичної, морально-етичної, економічної, екологічної, естетичної, валеологічної тощо);

інтегративний підхід до вибору й організації освітніх технологій, ме­тодів, засобів і форм навчання.

Діяльність учнів на уроці:

інтерес і увага при вивченні нового матеріалу;

активність на етапі актуалізації та застосування знань та вмінь;

різноманітність видів та характеру самостійної роботи;

дисципліна протягом усього уроку.

Діяльність учителя на уроці:

• мова, педагогічна техніка вчителя;

• реалізація основних функцій вчителя;

керівна роль вчителя (вміння керувати класом);

педагогічний такт, прийоми співробітництва та співтворчості.

Результати уроку:

виконання плану уроку;

• досягнення мети уроку;

якість навчальних досягнень учнів, ступінь сформованості практич­них умінь і навичок;

• ступінь засвоєння теоретичного та фактологічного матеріалу, передба­чених програмою основних понять, законів і закономірностей, умін­ня застосовувати їх під час пояснення географічних явищ, знання гео­графічної номенклатури відповідно до вимог програми;

ступінь сформованості загальнонавчальних умінь і навичок (робота з підручником, навчальними посібниками, у тому числі специфічних для предмета, уміння користуватися картографічними й статистични­ми матеріалами, першоджерелами);

розвивальне та виховне значення уроку;

обсяг і зміст домашнього завдання, його диференціація, відповідність нормативним вимогам;

найбільш вдалі елементи уроку;
• що на уроці не реалізовано, причини;
•загальна оцінка уроку.

» Вхід на сайт

» Пошук

» Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

» Наше опитування
Успіхи в навчанні
Всього відповідей: 8

» Архів записів

» Друзі сайту


Copyright MyCorp © 2024
uCoz