Четвер, 11.21.2024, 4:58 PMВітаю Вас Гість | RSS
ЧЕРНЯТИНСЬКИЙ ЗЗСО

Головна | Українська мова | Реєстрація | Вхід
» Меню сайту

» Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Схема аналізу уроку української мови

 

Підготовленість вчителя й учнів до уроку:

наявність плану уроку;

підготовка дидактичного, роздаткового матеріалу, інших засобів навчання;

готовність учнів до уроку;

раціональність розподілу часу на окремі етапи уроку.

Організація уроку:

доцільність формування мети уроку;

цілеспрямованість завдань, які вирішують на уроці;

логічна послідовність окремих етапів уроку;

виконання плану уроку.

Зміст уроку:

відповідність змісту темі уроку;

правильність висвітлення уроку, формування визначень та висновків, зроблених на уроці;

освітня, виховна, розвивальна цілісність та цінність уроку;

відповідність матеріалу віковим особливостям, завдання особистісно-орієнтованого навчання.

Технологія викладання й учіння:

відповідність структури уроку обраному типу уроку;

оптимальність вибору організаційних форм, методів і прийомів навчання;

види вправ та ефективність їх використання;

робота вчителя у напрямку формування і закріплення в учнів нових для них понять;

діяльність учнів, спрямована на засвоєння й закріплення формально-алггоритмічних форм частин мови, формування прийомів евристичного мислення, що визначає мовленнєву культуру учня;

робота з розвитку орфографічної та пунктуаційної грамотності;

ефективність використання наочності, у тому числі ТЗН, комп’ютерної техніки;

вироблення, враховуючи вікові особливості, в учнів навичок правопису, орфографічних навичок, формування сталого інтересу до вивчення рідної мови;

формування в учнів навичок самоосвіти та самовиховання, методика організації самостійної роботи учнів;

використання вправ, спрямованих на різні способи сприйняття, осмислення, запам’ятовування, вправ, які формують свідоме відношення учнів до мовленнєвих явищ, розвивають пізнавальні інтереси учнів;

методичні прийоми, спрямовані на реалізацію основних дидактичних принципів навчання;

спрямованість та отримання гарантованих результатів навчання;

використання екстенсивних та інтенсивних методик, традиційних та інноваційних технологій вивчення нового матеріалу;

Діяльність учнів на уроці:

формування активності учнів на етапі актуалізації та застосування знань та умінь;

різноманітність видів і характеру самостійної роботи;

навчання учнів обґрунтуванню своїх суджень, використанню порівнянь, узагальнень;

чи вміють учні робити висновки, узагальнення, чи сприяють уроки мови розвитку творчого мислення та уяви дітей, розвитку особистості дитини;

дисципліна учнів на уроці.

Діяльність вчителя на уроці:

застосування матеріалу проблемного характеру, який вимагає вироблення активних мисленнєвих прийомів;

мова вчителя з точки зору емоційності, точності, виразності;

оцінка міри впливу мовлення учителя на учнів;

реалізація основних функцій вчителя, керівна роль вчителя (вміння керувати класом);

дотримання педагогічного такту, реалізація прийомів співробітництва та співтворчості.

результати уроку:

рівень сформованих навчальних досягнень учнів, методика контролю знань, умінь, навичок учнів, правильність і вмотивованість оцінювання, ведення темлатичного обліку знань;

виконання плану уроку;

реалізація мети уроку;

розвивальне і виховне значення уроку;

Найбільш вдалі елементи уроку;

Що на уроці реалізовано не повністю або зовсім не реалізовано, причини невиконання завдань уроку;

Загальна оцінка уроку, як вчителю працювати над усуненням виявлених недостатків.

» Вхід на сайт

» Пошук

» Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

» Наше опитування
Успіхи в навчанні
Всього відповідей: 8

» Архів записів

» Друзі сайту


Copyright MyCorp © 2024
uCoz