Четвер, 05.16.2024, 2:26 PM | Вітаю Вас Гість | RSS |
ЧЕРНЯТИНСЬКИЙ ЗЗСО | |
Головна | Українська мова | Реєстрація | Вхід |
|
Схема аналізу уроку української мови
Підготовленість вчителя й учнів до уроку: наявність плану уроку; підготовка дидактичного, роздаткового матеріалу, інших засобів навчання; готовність учнів до уроку; раціональність розподілу часу на окремі етапи уроку. Організація уроку: доцільність формування мети уроку; цілеспрямованість завдань, які вирішують на уроці; логічна послідовність окремих етапів уроку; виконання плану уроку. Зміст уроку: відповідність змісту темі уроку; правильність висвітлення уроку, формування визначень та висновків, зроблених на уроці; освітня, виховна, розвивальна цілісність та цінність уроку; відповідність матеріалу віковим особливостям, завдання особистісно-орієнтованого навчання. Технологія викладання й учіння: відповідність структури уроку обраному типу уроку; оптимальність вибору організаційних форм, методів і прийомів навчання; види вправ та ефективність їх використання; робота вчителя у напрямку формування і закріплення в учнів нових для них понять; діяльність учнів, спрямована на засвоєння й закріплення формально-алггоритмічних форм частин мови, формування прийомів евристичного мислення, що визначає мовленнєву культуру учня; робота з розвитку орфографічної та пунктуаційної грамотності; ефективність використання наочності, у тому числі ТЗН, комп’ютерної техніки; вироблення, враховуючи вікові особливості, в учнів навичок правопису, орфографічних навичок, формування сталого інтересу до вивчення рідної мови; формування в учнів навичок самоосвіти та самовиховання, методика організації самостійної роботи учнів; використання вправ, спрямованих на різні способи сприйняття, осмислення, запам’ятовування, вправ, які формують свідоме відношення учнів до мовленнєвих явищ, розвивають пізнавальні інтереси учнів; методичні прийоми, спрямовані на реалізацію основних дидактичних принципів навчання; спрямованість та отримання гарантованих результатів навчання; використання екстенсивних та інтенсивних методик, традиційних та інноваційних технологій вивчення нового матеріалу; Діяльність учнів на уроці: формування активності учнів на етапі актуалізації та застосування знань та умінь; різноманітність видів і характеру самостійної роботи; навчання учнів обґрунтуванню своїх суджень, використанню порівнянь, узагальнень; чи вміють учні робити висновки, узагальнення, чи сприяють уроки мови розвитку творчого мислення та уяви дітей, розвитку особистості дитини; дисципліна учнів на уроці. Діяльність вчителя на уроці: застосування матеріалу проблемного характеру, який вимагає вироблення активних мисленнєвих прийомів; мова вчителя з точки зору емоційності, точності, виразності; оцінка міри впливу мовлення учителя на учнів; реалізація основних функцій вчителя, керівна роль вчителя (вміння керувати класом); дотримання педагогічного такту, реалізація прийомів співробітництва та співтворчості. результати уроку: рівень сформованих навчальних досягнень учнів, методика контролю знань, умінь, навичок учнів, правильність і вмотивованість оцінювання, ведення темлатичного обліку знань; виконання плану уроку; реалізація мети уроку; розвивальне і виховне значення уроку; Найбільш вдалі елементи уроку; Що на уроці реалізовано не повністю або зовсім не реалізовано, причини невиконання завдань уроку; Загальна оцінка уроку, як вчителю працювати над усуненням виявлених недостатків. |
|
Copyright MyCorp © 2024 |
uCoz |