Субота, 11.23.2024, 1:00 PMВітаю Вас Гість | RSS
ЧЕРНЯТИНСЬКИЙ ЗЗСО

Головна | Трудове навчання | Реєстрація | Вхід
» Меню сайту

» Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Схема аналізу уроку трудового навчання

 

Готовність вчителя та учнів до уроку:

наявність плану уроку;

підготовка засобів навчання, необхідних для проведення практичної частини уроку, дидактичного, роздаткового матеріалу;

готовність учнів до проведення уроку, наявність спецодягу;

розподіл навчального часу на уроці;

знання вчителем програмних вимог, нормативних документів, інструк­тивно-методичних матеріалів з питань трудового навчання.

Організація уроку, його зміст:

тема уроку, його зміст у програмі, відповідність змісту темі уроку;

доцільність формулювання теми уроку, задач, які повинні бути вирі­шені на уроці;

вибір типу, структури уроку у відповідності з його метою, урахуван­ня вікових особливостей, навчальних можливостей учнів, наявної на­вчально-матеріальної бази;

компактність і системність уроку;

розвивальні можливості уроку;

виховне значення уроку;

робота з формування спеціальних умінь та навичок учнів.

Технологія навчання й учіння:

спрямованість на отримання гарантованих результатів;

оптимальний вибір організаційних форм, методів і прийомів навчан­ня, використання активних та інтерактивних методик, традиційних та інноваційних технологій навчання;

перевірка засвоєння учнями теоретичного матеріалу, характер запи­тань і повнота відповідей учнів, їх активність;

вступний інструктаж та пояснення нового матеріалу:

а) правильність постановки мети заняття та усвідомлення її учнями;

б) доступність, посильність запропонованих учням завдань;

в) використання навчально-наочного обладнання;

г) демонстрація прийомів роботи, вказівки по контролю за правильністю виконання прийомів;

д) інструктаж з охорони праці та техніки безпеки;

є) організація закріплення запропонованих знань та умінь.

самостійна практична робота учнів:

а) забезпечення учнів об'єктами для роботи, необхідними інструмента­ми та матеріалами, проведення додаткового інструктажу;

б) відповідність об'єкта праці та виконуваних операцій темі уроку, самостійність учнів при виконанні завдань;

в) правильність виконання трудових прийомів, вміння працювати продуктивно, характер утруднень учнів у процесі роботи, виконання правил техніки безпеки;

г) організація й зміст індивідуального інструктажу, учнів, своєчасність допомоги вчителя, правильність і доцільність фронтального й індивідуального інструктажу учнів;

д) контроль якості виконання учнями робіт, якими критеріями керував­ся вчитель при оцінюванні якості виконання учнями робіт;

заключний інструктаж, підведення підсумків роботи, виставлення оці­нок, прибирання робочих місць;

застосування сучасних засобів навчання, особливості різноманітних пізнавальних задач як організаційно-управлінські засоби навчання праці;

інтегральний підхід до вибору й реалізації освітніх технологій, методів, засобів і прийомів навчання.

Діяльність учнів на уроці:

увага учнів під час розповіді вчителя про характер трудового завдання

і про правила його виконання;

рівень розвитку мисленнєвого завдання у сфері практичного інтелекту;

особливості просторової уяви, вміння планувати свою роботу, читати креслення, технологічні карти, конструювати тощо;

особливості трудових якостей особистості: працездатність, позитивне відношення до фізичної праці, культури, гігієни, естетики праці;

різноманітність видів і характеру самостійної роботи, інтерес та увага

учнів у процесі виконання практичних завдань;

дисципліна учнів протягом усього уроку.

Діяльність учителя на уроці: мова вчителя, використання педагогічної техніки;

реалізація основних функцій вчителя;

керівна роль вчителя (вміння керувати класом);

педагогічний такт учителя, прийоми співробітництва й співтвор­чості;

здійснення профорієнтації, політехнічна, економічна спрямованість навчання.

Результати уроку:

виконання плану уроку;

реалізація мети уроку;

якість теоретичних знань, сформованість практичних умінь і навичок учнів, методика оцінювання навчальних досягнень учнів;

розвивальне й виховне значення уроку;

найбільш вдалі елементи уроку;

що на уроці із запланованого не було виконано і чому; загальна оцінка уроку.

» Вхід на сайт

» Пошук

» Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

» Наше опитування
Успіхи в навчанні
Всього відповідей: 8

» Архів записів

» Друзі сайту


Copyright MyCorp © 2024
uCoz