ДПА з географії
При розробці квитків для підсумкової атестації вчителям рекомендовано включати
в них 15 завдань різної складності. Вони повинні виявляти навички роботи з картами,
малюнками, схемами, таблицями, діаграмами, передбачати вирішення завдань і роботу
з контурними картами. Міносвіти радить учителям формувати квиток з таких завдань:
10 тестів на вибір однієї правильної відповіді з чотирьох варіантів – у них перевіряється знання
географічних термінів та понять, а також вміння працювати з різними джерелами географічної інформації;
3 завдання на визначення відповідності між поняттями, процесами і явищами;
2 тесту з сімома варіантами вірних відповідей, з яких потрібно вибрати три;
1 завдання з практичними розрахунками (в ній використовуються малюнки, схеми, таблиці, діаграми);
2 завдання з розгорнутою відповіддю на питання – учням належить висловлювати свої думки,
наводити аргументи, складати географічні характеристики, робити висновки, порівнювати
об'єкти і явища, визначати типові риси, переваги і недоліки природних і економічних умов;
2 завдання, в яких потрібно отримати відповідь за допомогою математичних розрахунків;
1 завдання передбачає нанесення інформації на контурну карту та запис легенди.
Якщо іспит проводиться в класі з поглибленим вивченням географії, рекомендовано доповнити
роботу ще одним завданням практичного характеру і одним – творчого. Звичайні класи можуть
писати роботу протягом 90 хвилин, спеціалізованих класах відводиться 120 хвилин.