Анкета вивчення труднощів у роботі вчителя
Розглянувши види і елементи педагогічної діяльності, позначте у графі «Ступінь ускладнень» хрестиком «X» той ступінь ускладнень, який відповідає вашому внутрішньому переконанню.
№ з/п
|
Види та елементи педагогічної діяльності
|
Ступінь ускладнень
|
Усклад-нень немає
|
дуже сильно
|
сильно
|
серед-ньо
|
майже немає
|
1.
|
Тематичне планування
|
|
|
|
|
|
2.
|
Поурочне планування
|
|
|
|
|
|
3.
|
Допомога учням у плануванні роботи щодо їх самоосвіти
|
|
|
|
|
|
4.
|
Планування роботи щодо самоосвіти та підвищення своєї педагогічної майстерності
|
|
|
|
|
|
5.
|
Оволодіння змістом навчальних програм та навчальних посібників
|
|
|
|
|
|
6.
|
Використання різноманітних форм роботи на уроці, утому числі нестандартних
|
|
|
|
|
|
7.
|
Забезпечення самостійної та активної роботи учнів протягом усього уроку
|
|
|
|
|
|
8.
|
Використання методів творчого розвитку
|
|
|
|
|
|
9.
|
Використання нових педагогічних технологій
|
|
|
|
|
|
10.
|
Використання діагностичного інструментарію та методів педагогічного моніторингу
|
|
|
|
|
|
11.
|
Здійснення індивідуального підходу та педагогічної підтримки у навчально-виховному процесі
|
|
|
|
|
|
12.
|
Організація роботи з обдарованими дітьми
|
|
|
|
|
|
13.
|
Проведення практичних і лабораторних робіт
|
|
|
|
|
|
14.
|
Упровадження прогресивного педагогічного досвіду та рекомендацій психолого-педагогічної науки
|
|
|
|
|
|
15.
|
Узагальнення досвіду своєї педагогічної діяльності
|
|
|
|
|
|
16.
|
Використання міжпредметних зв'язків
|
|
|
|
|
|
17.
|
Організація позакласної роботи з предмета
|
|
|
|
|
|
Завантажити файл
|