№
|
Зміст питання
|
незадовільно
|
задовільно
|
добре
|
відмінно
|
1
|
Знання вікової психології учнів
|
|
|
|
|
2
|
Створення здорового мікроклімату в класі
|
|
|
|
|
3
|
Формування загальнонавчальних навичок
|
|
|
|
|
4
|
Здійснення міжпредметних зв'язків у процесі навчання
|
|
|
|
|
5
|
Розвиток логічного мислення
|
|
|
|
|
6
|
Диференційований та індивідуальний підхід
|
|
|
|
|
7
|
Робота учнів з книжкою та додатковою літературою
|
|
|
|
|
8
|
Організація самостійної роботи
|
|
|
|
|
9
|
Використання нестандартних форм навчання
|
|
|
|
|
10
|
Запобігання розумовому перевантаженню учнів
|
|
|
|
|
11
|
Робота з обдарованими дітьми
|
|
|
|
|
12
|
Використання елементів гри на уроці
|
|
|
|
|
13
|
Вибір оптимальних методів самоконтролю
|
|
|
|
|
14
|
Контроль за якістю знань
|
|
|
|
|
15
|
Проблемний підхід до навчання
|
|
|
|
|
16
|
Розвиток пізнавальної активності учнів
|
|
|
|
|
17
|
Розвиток зацікавленості предметом, навчання з захопленням
|
|
|
|
|
18
|
Використання досягнень науки
|
|
|
|
|
19
|
Уміння зробити самоаналіз уроку
|
|
|
|
|
20
|
Позакласна робота з предмету
|
|
|
|
|
21
|
Уміння методично правильно спланувати всі етапи уроку, визначити мету і завдання
|
|
|
|
|
22
|
Здійснення тематичного обліку знань учнів
|
|
|
|
|
23
|
Організація групової, парно-групової роботи на уроці
|
|
|
|
|
24
|
Складання прогнозу успішності
|
|
|
|
|
25
|
Виховна спрямованість уроку
|
|
|
|
|
26
|
Уміння забезпечити працездатність та дисципліну учнів упродовж усього уроку
|
|
|
|
|
27
|
Гуманізація навчально-виховного процесу
|
|
|
|
|
28
|
Мотивація навчальної діяльності
|
|
|
|
|
29
|
Використання інноваційних технологій на уроці:
|
|
|
|
|
|
а) особистісно зорієнтованого навчання
|
|
|
|
|
|
б) технології партнерства
|
|
|
|
|
|
в) продуктивного навчання
|
|
|
|
|
|
г) методу проектів
|
|
|
|
|
|
д) компетентнісно-орієнтоване навчання
|
|
|
|
|